mandag 19. mars 2012

Posekort



I helga var jeg på scrappetreff på sætra, her på hjemstedet mitt, sammen med 15 andre herlige scrappeglade damer fra fjernt å nært. Jeg fikk faktisk laget litt også,  til å begynne med gikk det tregt men etterhvert løsnet det litt, og det ble 6 kort og 3 LOer i alt.  Jeg hadde bestemt meg for å lage konfirmasjons kort, her er  to posekortene som Anita inspirerte meg til å lage, det var kjempegøy a lage disse kortene så jeg kommer garantert til å lage flere lignende.
















11 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Takk for en flott helg Anne Bodil.
Kortene dine ble kjempeflotte:)))

Beatemor sa...

Herlighet for noen nydelige kort du har laget. Digger stilen og alle detaljene du har fått med.

Dorota_mk sa...

it's beautiful :)

Nágela sa...

Very cute!
I loved the crochet flower!

Linda sa...

Disse var bare rå flotte. Takk for inspirasjon :)

~Marlene Krogh~ sa...

Hvor er de super flotte, med så mange lækre detaljer...

Wenche sa...

Ååå, disse var bare sååå vakre!!
Nydelig vintagestil og en masse lekre detaljer!!
Klem, Wenche :0)

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Josje sa...

Gorgeous, love the images
groetjes Josje

Hilde sa...

Heisann! Nydelige kort du har laget, og det er gøy å se at kurskortene mine fra Papirfesten fortsatt inspirerer dere der vest.

Hilde

Stefanie Reyes sa...

It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things or suggestions. Perhaps you could write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!