søndag 24. januar 2010

celebration 400 followers!!

Over 400 følgere og over 1600 sidevisninger i snitt, i uken, det må jo bare feires! :)  Og alt har dere æren for, og det setter jeg utrolig stor pris på!!. Jeg er ikke så  flink selv til og kommentere og legge igjen en hilsen rundt i bloggene , men siden dere er så flinke så vil jeg gjerne gi en av dere denne blogcandyen. Dette gjeler alle, om du er følger eller om du bare er innom og kikker. Det eneste du må gjøre er å skrive en kommentar i dette innlegget. Om du vil må gjene linke og skrive om denne blogcandyen i bloggen din. :)
Håper mange vil være med, trekningen vil jeg og min datter Sunniva foreta  1. februar.

Under kan du se noen bilder av det jeg vil gi, litt av hvert.


3 a4 ark med alle mine nyinnkjøpte digitale stempler,  blomster bånd og blonder.


Flere blomster og bånd pluss masse firskjellige journaling ark, og knapper.










460 kommentarer:

1 – 200 av 460   Nyere›   Nyest»
~ Tone Aurora ~ sa...

For en lekker Blogcandy!:) Den ønsker jeg meg! Gratulerer så mye med over 400 følgere og 1600 visninger i uka. Du er utrolig flink, og inspirerer masse.

-Aina- sa...

Gosj for en blogcandy da!!
Gratulere så masse med 400 følgere.
Er ikke så rart det igrunnen da, får masse inspirasjon når man kommer inn her til deg;)
Fortsatt god kveld

Sarah sa...

Tillykke med de mange besøgende. Jeg er helt sikkert en af dem der ofte kigger forbi din blog. Du laver de flotteste ting.
Rigtig lækker candy.

Linda sa...

Vad härligt med så många läsare. Jag förstår att så många läser din blogg, jag själv älskar den! Tack för all inspiration :)

Genevieve sa...

Je regarde quotidiennement et j'adore votre travail!
Félicitations!

Louise Williams sa...

wow that's amazingly generous of you, congrats on having so many followers (so not surprised though, your work is gorgeous!!). :D

Zarah sa...

Oh wow... What an absolutely AMAZING blogcandy! It's like heaven - but in a box! :D

Scrapthat sa...

Congratulations!! You're work is always so beautiful it doesn't surprise me in the least you have such a big following!!
LOVE your work and your bits and pieces on your pages are always so beautiful that I just have to put my name down for this...Gorgeous flowers, lace!Well everything!
Thanks for the opportunity!
Dolly

Mai Brit - Flekkefjord :O) sa...

Gratulerer en masse - kom ikke som ett sjokk at du har så mange følgere hver uke !!! Jeg har ingen blogg, men er innom bloggen DIN hver dag, du er en stor inspirasjon!! Gleder meg til fortsettelsen!

Candy'en var ikke beskjeden, kunne godt ønske meg den ja ;O)

Monica sa...

Gratulerer!! En flott blogg får masse oppmerksomhet, både gjennom følgere og visninger!!!

Du er til stor inspirasjon!!!

Kjempeflott bloggcandy!!

Rita sa...

Du hildrande du for en pakke du har satt sammen, sier ikke nei takk :)
En fryd å følge bloggen din, og nyte alle dine lekre kreasjoner.

Takk for muligheten vi får til alt det lekre utstyret!

ha en strålende uke!

Kari sa...

Wow, for en flott bloggcandy! Jeg abonnerer på bloggen din og du er en stor inspirasjonskilde for meg.

Kari :-)

❤ Kaia sa...

Wow.
For en lekker candy.
Jeg vil være med å feire 400 følgere, og 1600 visninger i uka.
Melder meg på som følger i samme slengen
Legger et innlegg i sidebar'en min.
Klem fra Kaia

Carina sa...

For en fantastisk candy, Bodil! Gratulerer så mye med alle følgerene! Ikke så rart, når man ser hvor dyktig du er! :) Lykke til videre!

Klem, Carina :)

Larisa sa...

I hope I can take part in this candy)) I became a follower already.
Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Many hugs from Larisa.

Asil sa...

Gratulerer med mange besøk og alle følgerne!!

Hjelp, for en bogcandy! Tar gjerne et lodd om den altså.. :)

Har fulgt bloggen din leeenge, du er så inspirerende, så her er jeg innom titt og ofte!

kaylou sa...

Hi Anne
wow your work is so stunning, i love to come and visit your blog. Thankyou for offering candy.
hugs Kaylou xoxo

Paper Paradise sa...

Fantastic blog candy, thanks for giving everyone a chance to win. I am a recent follower of your blog and I find it very inspirational. Here's to you reaching 500 followers!!!!!!! x

Linda sa...

Congratulations! So many followers!
Your work is sooooo fantastic, I love it!
And what a great blogcandy!!! I hope I can take part of it and cross my fingers till februari ;-)
Love from Holland, Linda.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

WoW for en blogcandy! Sjelden jeg er med på disse, men denne kan jeg ikke unnvære!!!! Grautlerer så mye med 400 følgere og ikke minst 1600 visninger i uka!

Klem Gøril

Maya sa...

Så lekker blog candy! Og gratulerer med både sidevisninger og følgere. Er jo ikke rart da, så mye lekkert som du lager.

Anne Gerd sa...

Så flott en blogcandy, Anne Bodil:)
Du har en kjempe inspirerende blog, som jeg er innom veldig ofte:o)

Oksana sa...

Congradulations!
You're very georgeus sharing this candy!
http://melkom-po-nebu.livejournal.com/62485.html

Katjuska sa...

Congrats!
And what a huge candy, yum!
I love your blog! You are so talented :)
Thanks for the chance to win!
I'm already your follower and I put your candy on my blog's sidebar :)

Hugs,
Katjuska

Barbara sa...

Hello,what a great candy,thank for the chance to win.I`ve linked on my side bar o http://barbara-scrapki.blogspot.com
Best regards from Poland and congratulations !!! - Barbara

Hildegunn sa...

Wow, her var det masse lekkert! Jeg er innom bloggen din titt og ofte for å se på alt det flotte du lager, og jeg må si at det er ikke rart at du har minst 400 følgere og 1600 visninger i uka! Gratulerer så mye med alle : )

Jeg har lagt til et bilde med link i sidebaren min, og krysser fingrene :)

Øykke til videre med bloggingen!

Agata Travelling backpack sa...

Hi!
Congratulations!
Wonderful candy!
I posted it on my blog's sidebar.
Greetings from Poland!

Laila sa...

For en fantastisk Blogcandy:)
Du er en utrolig flink scrapper - så jeg skjønner godt at du har mange følgere:)
Stå på videre med å dele dine flotte lekkerbiskner. Jeg følger med:)

Ludkasz sa...

wow, fantastic candy:)
Thanks for the chance to win!
Hugs from Poland and congratulations !!!

Ann sa...

Congratulations on your 400 followers !! I normally do not enter for candy's but this one is so gorgous, you are very generous !

hugs
Ann

Dorthe sa...

Orv... Sikke en helt fantastisk lækker blogcandy - det er da VILDT!

Men candy eller ej... Så laver du nogle fantastiske ting - og jeg følger glad og gerne din blog. Jeg har linket til din blog fra min (både ved billedet af candyen, og under mine foretrukne blogge)

Kram fra det danske

http://pipserier.blogspot.com/

Unknown sa...

what a gorgeous candy!!! thanks for the opportunity to win :)

hugs,
Anna

Malgwa sa...

Congratulations!
Wonderful candy!
Greetings from Poland!
http://malgwazakatek.blogspot.com

Lisa K sa...

Oh my goodness - that is the perfect blog candy for someone like me. Congratulations on your acheivement - definitley to be celebrated!!

Dusia sa...

Oh jeah! This is so yuummi ! :D I love your work!

Eva Helen sa...

WOOOW Sier jeg!!!!Sååå snill du er som gir bort såååå masse flotte bånd,sommerfugler,blomster osv...Hjelpes meg og håper og krysser fingre og tær her jeg nå.Du har ligget i blogglisten min leeenge,for du er så flink så det er ikke rart til at du har hatt mange besøkene og gratulerer så masse med det!Så morro!
Jeg har skrevet om blog candyen i bloggen min.
Klem Fra Eva Helen

FarHai sa...

Congratulations! You're work are always so beautiful, I love it!!
Thanks for a chance to win those yummies :).
About your candy on my blog's sidebar.
http://farhai-n.blogspot.com/

Trine Pedersen sa...

Wow for en fantastisk blogcandy!!
Gratulerer så mye med både følgere og visninger. Skjønner godt at det er mange som følger deg. :)
Må jo bare bli med på denne.

Lykke til videre med bloggen din.

Janiel/ janny sa...

Congrats to you!!!!!!!!!!!
Well deserved!!! Your blog is very outstanding!!!! Love your work!!
Thank you for the chance to win this delish candy!!!!
I would love to win all of these goodies!!!
hugs, Janiel

kobens sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
kobens sa...

Congratulations!
I admire your work. I love your style. And I would like to thank you for a TFT konvoluttkort :*

You are very generous. Thank you for the chance to win
Hugs Kasia

Camilla sa...

Grattis till alla följare!
Vilken födelsedags candy du lottar ut.
Så mycket fint du gör och sprider så mycket inspiration till alla.
Följer dig vidare på många äventyr.
kramar Camilla

Лена Kolenusik sa...

Congratulations! Your work are really beautiful)))
Thanks for the opportunity!
Lena
www.kolenusik.blogspot.com

Elisabeth sa...

Gratulerer!! :D Er imponert over bloggen din og dine flotte kreasjonar :) Er innom bloggen din titt og ofte, og finn masse inspirasjon.. Takk til deg!!

Marte sa...

Gratulerer så mye med alle følgerene, ikke rart i det hele tatt - her oser det jo av inspirasjon! :)

Gode tanker fra Marte, som stadig er inne og inspireres!

Elaine sa...

Many congratulations, you deserve your success! Your cards and layouts are amazing and I love to visit you each evening for some inspiration.
Gorgeous blog candy.
Best wishes
Elaine x

Carola sa...

Grattis för att så många vill läsa din blogg, det vill jag med :) Otroligt fina alster du har här :)

Gro sa...

Wow for en blogcandy!!
Gratulerer med 400 følgere og 1600 visninger i uka...
Må jo innrømme at jeg har vært her inne og kikket mange ganger før.
Om jeg har skrevet noe er jeg litt mer usikker på, men må jo bare si at du lager jo kjempe mange flott ting.

Anonym sa...

Tillykke med de mange visninger - men æren er altså helt din.. det er jo dine flotte ting, vi kommer for at blive inspireret af.. jeg kigger ihvertfald tit forbi, bare fordi ;-)
Tak for chancen for at vinde mange lækre ting.
Hilsen Tina F.

JoJo sa...

What a beautiful gift. And this much material. Thanks for the chance to win. Liebe Grüße, JoJo

http://schnipselchaos.blogspot.com/

Olga Solhaug sa...

Gratulerer så masse!!! Jeg leser dæ selv og anbefaler til mine venner - bloggen din er kjempekoselig :))!
Candy vil æ gjerne bli med på, takk, så kanskje kommer jeg til å vinne bursdagsgaven, hvem vet! ;)
Hilsen, Olga

Bev sa...

wow 400 followers congratulations and what an awesome giveaway - I love your blog!

Verónicacortesj sa...

Congratulations! hermoso y generoso candy , soy vuestra seguidora y admiro tus trabajos, me encantaria ganarme este candy de ensueño, muchas gracias y saludos desde mi Chile , Isa

http://isadesigns.blogspot.com/

Paola sa...

Wow, what a wonderful candy!!!
Thank you so much for the chance to win.
I am a follower an I have linked you on my sidebar.

Love greetings
Paola

martha velasco prieto. sa...

felicidades por tantas seguidoras y tantos comentarios!!haces cosas muy bonitas e inspiradoras!mucha suerte a todas las chicas que participan!!saludos!

Elena Litvinova sa...

beautiful sweetie! really want to get. Thanks for the chance.Posted in the left pane of the blog
http://didelis.blogspot.com/

Leonie sa...

well I can understand why you have so many followers and visitors because your Blog and your work is amazing!! And you are offering some beautiful candy..o my!!
Hugs
Leonie :)

Leonie sa...

Well I can understand why you have so many followers and visitors. Your work is BEAUTIFUL!!! And your candy you are offering is amazing! Thank you for the opportunity!
Hugs
Leonie :)

Evy sa...

Gratulerer med så mange følgere og besøk. Jeg er innom hver eneste dag for å se på det fine du lager :-)
Nå har jeg laget en link med bilde fra bloggen min og vil gjerne være med på trekningen av den fantastisk flotte gaven.

Shani sa...

Congratulations!
I love your work!
Thanks for the chance!
Posted in the right panel in my blog: http://shaniclover.blogspot.com/

Dominika Rygiel sa...

Wow! Amazing ;-)

Lena Katrine sa...

Gratulerer så mye med et svimlende antall besøkende og følgere, vennen! Og det skjønner jeg jo godt - alltid en fryd å kikke i bloggen din :)

Og for en vannvittig flott candy du har satt sammen! Gosh!!

Ha en flott dag! Go'klem

Izoliya sa...

Very big and beautiful candy!
Thank you for chance!

Evgenia Petzer sa...

This is such a generous candy!!!
like your works, hope to win)

June Nelson sa...

Wow congratulations on all of your followers and thankyou for the chance to win this candy its fabulous, I have only just found your blog, but will be back. Im off to link you to my sidebar, Thankyou again for being so kind xxxxxxxx

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye med 400 følgere! Så utrolig mye flott du har samlet sammen til blogcandyen din... håper jeg kan bli den heldige vinneren :-))

Rony sa...

Gratulerer!
Du har et veldig flott arbeid, beundrer jeg dem!
En kobling plassert på venstre panel http://scrap-rony.blogspot.com/

Monia - Monika Jakubowska sa...

wow! Wonderful candy:)
Thanks for the chance to win!
Greetings from Poland :)

2kolory sa...

Your work is wonderful! Thank you!

Svirrevippen sa...

For en blogcandy! :) Gratulerer med 400 følgere! :):) Klem K

tas sa...

Gratulerer så mye !!
Jeg er en nok en av dem,ja .... :)
Fantastisk fin blogcandy - heldig er den som vinner!!!
Ha en fin dag :)

milena60 sa...

Это огромный подарок!Я такого добра
и сразу ещё не встречала.Если выиграю поделюсь с двумя подругами.

Pinklady 68 sa...

Lekker blogcandy du har satt sammen!
Gratulerer med 1600 visninger i uka.. skjønner godt hvorfor:-). Du lager utrolig mye fint! Startet å blogge nå i januar og henter mye inspirasjon i din blogg.
Ha en fin og kreativ mandag!

Karin sa...

Grattis till så många läsare av din blogg! Du gör så väldigt mycket fint, det är ett nöje att kika in här hos dig!
Vilken fantastisk bloggcandy, jag håller tummarna!
Ha en bra dag!

Red_Lucky_Mouse sa...

Hallo. Jeg er fra Russland. Har lenge vært å se på kortene dine. Jeg beundrer. Jeg gjør kort også. Men mine ikke sammenligne med dine. Det er ikke håp om seier. Men prøv lykken. (Hvis du sender i alle land.) Beklager for kurven min norsk. Jeg vet ikke om du snakker engelsk.
http://redluckymouse.blogspot.com/2010/01/blog-post_25.html

:))) Allerede begynt å dekke den hvite fluffy misunnelse, om fremtiden for vinneren:)

Olga Heldwein sa...

OMG !! what a wonderfull candy !!

Thx to it i found you'r faboulus blog !! Im sure that i will be steping by very often!!!

I would like to take my chance ;) And I Alredy had put info on my blog :)

xo xo

Trine Anette sa...

Det var en virkelig stor candy.

aga sa...

Congrats on having so many followers!! Yesterday I celebrated my first one :D so 400 is really something! Now I understand why the candy is so great!
Best regards
aga
http://skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

Unknown sa...

Zdravstvuyte. sweetmeat really very big. Much want take part.

Camilla sa...

Grattis till så många besökare i din fina blogg! Tack för all inspiration!

Jamochka sa...

Wow wow wow!!!! Congratulations on your 400 followers. Your blog is wonderful, so this is normal))

And the giveaway is shocking!!! I'd love to get all those goodies)

Line sa...

Det var litt av en blogcandy! Gratulerer med 400 følgere. Jeg er allerede følger og har vært på siden din og fått inspirasjon mange ganger.Det er virkelig masse flott å kose seg med her. :-)

Tina sa...

What a sweety blogcandy!Dreaming all the time!!!

Congratulations!You're the expert!)))
Pleasant creativity!=)

Linda S. L sa...

Heia!
wow for en lekker candy! Gratulerer så utrolig mye med 400 følgere og 1600 visninger i uka!!
Jeg har hatt deg på lista mi lenge, du lager alltid så mye flott og jeg bare må inn når jeg ser det er no nytt fra deg!! Du lager så mye flott og inspirerende!
Nå er jeg blitt følger også :) :)

bilde og link kommer i bloggen min ;)

Ha enflotters uke!
klemmmm

Line A sa...

Gratulerer med så populær blogg!
Er ofte innom her for å inspirasjon.. og DET finner jeg massevis av!
Og bloggcandyen var superlekker! :D

Rachel sa...

You are amazing, your work too!!:) greetings
Rachel

Anonym sa...

Være med på denne? Å, ja GJERNE!!!!
Kjempeflotte ting du gir bort.
Lekker blogg har du også! Full av inspirasjon!!

carrot sa...

I've never seen such a beautiful candy! Also I need to admit your work is perfect in an every detail! Love it! BTW, congratulations and wish you many many more followers! :)

milqin sa...

WOW!!! Amazing candy!!!
So many flower!

Ukka sa...

Hi!I just signed up as a follower of yours. Oh fingers and toes and everything else crossed!! my blog
http://pishitejulie.blogspot.com/ I'm putting a link to your blog candy on my sidebar.Thank you so much for being generous enough to offer such gorgeous candy to win!
Greetings from Russia,
Ukka

Людмила Кодымская sa...

At you tremendous works! So to hold!
Very much it would be desirable to win!
http://kuzjaluda.blogspot.com/2010/01/blog-post_20.html

Pauline sa...

Gratulerer Anne Bodil!!
Vanvittig flott blogcandy du har laget da, heldig den som vinner!
Ikke det minste rart at du har mange følgere og mange daglige "klikk", du lager så mye flott og er til stor inspirasjon!
Har ikke blogg jeg, men er flink til å stikke innom din!
Gleder meg til vi treffes på Moi!

Klem!

Мързеланче sa...

Amazing blog candy!!! WOW! Thanks for the opportunity!

cve sa...

Amazing candy!!!
love your blog!


cve

Tina sa...

my blog and your link) http://boosinka-tina.blogspot.com/

Pascale sa...

Je viens me promener par ici quelquefois, et j'adore ce que tu fais...
Alors, je tente ma chance !
Amicalement.
Pascale

kirsti sa...

Herlig land for en candy! Denne må jeg være med på!
Gratulerer også med det imponerende antall følgere og visninger, og jeg venter spent på hva du vil vise oss fremover - det er alltid så lekkert!

Randi Th. sa...

Gratulerer så masse med alle følgere og sidevisninger. Jeg skjønner godt at du har mange besøk i bloggen din!
For en gave du har lagt ut!!!
Heldig den som får den!
Ha en flott dag!
-klem-

Florens sa...

Wow, what a candy! I love your style. I`m really happy I found your blog. Congratulations.

Annette / aka sa...

Tillykke med alle de mange besøgende. Jeg kan godt forstå det, for hvor er det fine ting du laver. Kigger ofte forbi din blog, og bliver inspireret. Tak for det.
Og sikke en lækker blogcandy - helt vildt.....

Valentina sa...

Congratulations! So many followers and now I am a follower too! Great candy. I love it. Hope i will win it.

Nancy sa...

I am a follower of your blog. I think your work is just amazing, and so inspiring! Congrats on your followers. Love your blogcandy :)

vanilla sa...

Congratulations!! Amazing candy. Your works are beautiful too. I wish you more followers :)

I put a link to your blog and your candy on my page :)

Unknown sa...

Hi, Bodil!!!
Amazing CANDY!
Congratulations on so many followers! Your fabulous blog on my favourite list for a long time! You make faboulus creations that always are so inspiring for me. I'm amazed with all your creatures!!!
So wish all the best)))
And thanks for the chance to win treasures from you!

Hugs,
Julia

diamonlove sa...

Wow, you've proposed such an amazing candy! I'm your follower also, and I'm not surprised, that you have 400 followers by now, because your works deserve it!

www.handmadebydiamonlove.blogspot.com

Ulrika sa...

Grattis till så många besökare! Du bjuder alltid på så mycket ögongodis så det är klart att man vill komma hit igen. Fantastiskt blogcandy du bjuder på, tusen tack för chansen att vinna allt det vackra!

ஜ Diana ஜ sa...

Hallo. Big hello fra Russland. Jeg har aldri deltatt i tegningen av godteri i utenlandske blogger. Men den største, velsmakende og fristende. Jeg liker arbeidet. De kan ikke gjentas. Jeg ønsker deg kreativ inspirasjon. Flere blogg-lesere. Raduyte oss med sine arbeider. http://diana-dianavildan.blogspot.com/2010/01/blog-post_5284.html

Aga sa...

Hello! Amazing candy! Thanks for the chance to win!
Let me invite you on my blog candy too!
Greetins from Poland!
My Blog:
DECOFABRYKA

Victoria's blogg sa...

Ojojojoj for en blogcandy du har! Tenk om jeg hadde vært så heldig...:D Og ikke minst gratulerer med 400 førlgere. Jeg legger meg til som følger jeg også, så når du sikkert 500 snart:)

Ha en fin mandag!

Hilsen Victoria

Natalia sa...

Piękne nagrody z chęcią się przyłączę do zabawy!
Pozdrawiam serdecznie z zaśnieżonej Polski
Natalia

Rebeca sa...

Hola!! Q genial tu candy, me gustaría participar y ya lo anuncié en mi blog: http://botonesdemilcolores.blogspot.com/

gracias por la oportunidad!!

Karita sa...

Oooh Wow! Awesome blogcandy!
Congrats on your followers and thank you so much for this great opportunity to win this fantastic candy.

I just love your work and your blog :)

Big hugs,
Karita

izunika sa...

Uczta dla oczu. Cudne kwiaty i nie tylko.

Hanna sa...

Grattis till dina 400 följare! Du är värd varenda en! ;o) Du gör så mycket fint.
Tusen tack för chansen att vinna allt detta godis, och för all inspiration!
Jag håller tummarna och hoppas på tur. :o)
Kram,
Hanna

susana sa...

Congratulations on your more than 400 folowers, love your work and I would be blessed to win this amazing candy. Big hugg.

Olga sa...

Congrats with your followers! Your works are wonderful, esp layouts with your daughter!
I've linked you to my candy sidebar and follow you because really like your works
Hugs from Russia, hope it's not so cold in Norway as in Russia this year!

Anita sa...

Woweee, what a truly stunning blog and totally beautiful candy you have there.I would simply LOVE to give it a good home. Congrats on your amount of followers, I am just about to join them and look forwards to seeing more of your beautiful creations.xx
warmest wishes
Anita..xxx

Barbara sa...

Congrats for your 400 followers (I'm to) :) As I see, you're having a big candy!
Barbara from slovenia

Кукурузка sa...

ААААААААА!!!!!!!!!!! Какое чудо!!!!!!! Моё сердце сражено!
http://kukuruzka-i-m.blogspot.com/

zolushka sa...

Congratulations on a great number of readers, it deserves! You have wonderful creations! Thank you for the opportunity to win such a gorgeous piece of candy!
http://scrap-zolushka.blogspot.com/

Angella sa...

Det må selvfølgelig feires... og jeg melder meg på:)))
For en herlig candy:)

Gratulerer,
Angella

mae sa...

Hi!!!
Congratulations!!!! Wonderful candy!!!
I posted it on my sidebar.Hugs!!!

Nika sa...

Your candy is amazing. Warm greetings from Poland :-))

Annelies sa...

Congratulations! Thanks for a chance to win such amazing candy! I've put a link in my sidebar . Greetings from Belgium, Annelies

Gry-Beate sa...

Gratulere så mye med over 400 følgere. Du lager så utrolig mye fint;0)

Aszczka sa...

Congratulations!!!400 is a BIG THING ;-)

Gabriella sa...

GRATTIS till 400 följare!!! Visst är det roligt?!

Och tack för en chans att vinna ditt underbara blogcandy!!!

Jag har skrivit om din candy i min blogg, och lagt till en bild.

http://beingbarkeryd.blogspot.com/2010/01/candy.html

Kate sa...

Første gang jeg er inne på bloggen din. Så utrolig mye fint du har laget. Ble kjempeinspirert nå :-)

anette sa...

Kjempe fin blogg du har! :) blir følger med det samme! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow!... 400 følgere og så mange besøk er jo bare kjempeimponerende!!

Det samme er den fantastiske candyen din!! Overveldet av din sjenerøsitet får jeg bare krysse fingre som deltager i den.

Du lager utrolig mye flott, så jeg skjønner godt tilhengerskaren din! :)

Klem, Hege

immacola sa...

Awsome candy. Your works are so beautiful. :)

I put a link to your blog and your candy on my page

Silje sa...

Gratulerer så mye med 400 følgere, skjønner godt at det er så mange for her var det mye flott å se! Kommer nok til å titte innom her for mer inspirasjon. Det var forresten en nydelig candy du gir bort!

http://siljhe.blogspot.com/

Laila sa...

Du verden....det er berre utrulig flott å følge bloggen din. Du er ein stor kunstner, og gjev mykje inspirasjon !! Gratulerer og lykke til vidare.

Nora sa...

How generous - and in good taste!
Congratulations ;)
Big hugs,
Nora

*Alison* sa...

WOW.. first off.. congrats on the amazing 400 followers.. that's wonderful.. :) thanks so much for the chance to win..
I am crossing my fingers and TOES that my name is picked.. HUGS

familybubbles@hotmail.com

Anonym sa...

Your blog is very inspiring...thanks for the chance!

Tertia sa...

WOW!!! This is amazing candy! So glad I found your blog.
Greetings from South Africa.

Stampin Mindy sa...

WOW! You are super generous! Thank you for the chance to win. I'm so glad I found your blog your cards are amazing! I've linked you on my sidebar too. Hugs!

hanne sa...

Hei! For en kjempefanastisk blogcandy! Gratulerer med 400 følgere!
Du lager utrolig mye fint!
Legger meg til som følger jeg også, selv om det ikke var noe must.

ailin sa...

super blog candy:) men det er nå ikke så rart at mange er innom å titter. du er super flink og gir oss damer masse inspirasjon.
klem

Anonym sa...

Cobgrats to 400 follower!
Linked you in my sidebar
hope to have a chance to win your great candy!

Like your blod- look often here around!

Elma from germany

Gunvor sa...

WOW!!! For en blogcandy...!! Skulle gjerne vinne den. Gratulerer så mye med 16oo visninger i uka og over 400 følgere. Du er utrolig flink og har en kjempe flott blogg:0)

agutek_b sa...

Gratuluję 400 uczniów. Sama chętnie również tu zaglądam :) Może jeszcze uda mi się zostać wylosowaną ;) Pozdrawiam, Agnieszka

Plundis sa...

Gratulerer masse med over 400 følgere og kjempemange visninger i uka, men det er ikke rart med alt det flott du kreerer.

Og WOW for en candy du gir bort da!! Heldig den som blir trukket ut som vinner... *håpe håpe håpe at det blir meg*

Kommer nok innom bloggen din mange ganger for mer inspirasjon...

Omi sa...

Congratulations on all this lovely followres! Candy you offer is so sweet and amazing that I can't miss it )) thank for a chance!
I've posted it on my sidebar.

Anonym sa...

This is a beautiful giveaway.Thanks so much for offering this!I hope I win!

ArtMagda sa...

what a wonderfull candy!!!

magnifique!!!!!!!! tes cartes sont vraiment superbes! Je suis ravie de trouver ton blog :)

J'invite chez moi :)
www.magdamatraszek.blox.pl

Мурзик sa...

Accept my congratulations! It would be simply improbable to become the owner of your gift!!!

Benedicte sa...

wow! gratulerer så mye!
og for en utrolig flott candy.
har linket i bloggen min.
klem fra Benedicte

Sylvia Blum sa...

Wow Anne, your work is amazing and you are SO generous to give away this GORGEOUS blog candy *wow wow wow* I would be soooo glad to be the winner of all these wonderful vintage goodies and embellies ... I would feel like beeing in heaven *sigh*
Keep up your wonderful work!
Sylvia
(posted a link w/picture on my blog side bar!)

Lille sa...

Så sinnsykt fine ting du lager! Jeg er gjerne med i trekningen! Drømmer om å kunne lage så fine ting, men i mellomtiden får jeg lære av deg!

Kimmi sa...

Love your blog. Your creations are simply beautiful! Only just found you out here in blog land, but will be back. Off to link you in my side bar. Congratulations all all your followers.

Hugs

Kimmi x

Kristin sa...

Wow - dette var virkelig en lekker blog-candy! :D
Skulle gjerne likt å være den heldige vinner av den! ;)

Ha en fin dag! :D

Mirabelka sa...

Congratulations!!
Surely I will be your follower too :)
Love your work !

Thank you for opportunity to take part in such a generous candy!!!

Julye sa...

Wow congratulations and what fab candy. ilove finding new blogs to follow so will be adding yours to my list and will try to add your candy to my side bar thanks for the chance to win, i have only recently started using flowers so I would so love to win your candy thanks Julye

Lovely Linda sa...

Hello and congratulations on such a great Blog - I am happy to have found you - your work is amazing! Thank you for the opportunity to play for this gorgeous Candy - how I would love to win it - gorgeous! I am off to link you to my Blog:
http://lovelylindascraftcentral.blogspot.com
and would love you to visit sometime! Thanks again! {{{hugs}}}

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) sa...

WOW gorgeous candy!!!
your blog is so fabulous as well!!!
thanks for the chance & woohoo for who wins!

Zuza sa...

Great candy. Congratulations on so many followers. I like your blog too, so it's not a suprise to me :)
http://studiolimonka.blogspot.com/2010/01/walentynka-3-i.html

Cathy sa...

Congratulations on all your followers and hits.
That candy is gorggeous and I would love to win it.
Thanks for the chance.
Cathy xx

Linda Brun sa...

Gratulerer med 400 følgere og 1600 visninger i uke, men med så mye flott som du lager, så er det ikke rart..
Candy ser kjempelekker ut.Takk for muligheten til å vinne.
Klem

Daria sa...

Congratulations!!!! So many followers!!!
http://dariakh.blogspot.com/2010/01/blog-post_5648.html

Anonym sa...

WOW!!!!! Massor, massor med underbara saker!!!! Men massor med följare med, helt enormt, stort grattis!!Nu har jag länkat om din candy i min blog, håller både tummar och tår för att du drar mig som vinnare.

Ha det gott!!

Tanya sa...

Congratulations! Thanks for this super candy!
My blog http://laromeducafe.blogspot.com/
Link on sidebar.

Esther sa...

For en candy! Må bare få si at du lager noen fantastisk lekre ting! Så jammen ikke så rart at det er mange følgere og mange som titter innom!

Takk for all inspirasjon!

OriBella sa...

Gratuliere!!! Leider schreibe ich kein Englisch nur Deutsch oder Polnisch:) - aber es sind wunderschone Dekorationen!
Viele Grusse aus Polen:)

Karolina Bajek sa...

Congratulations!!!
You are great inspiration to all!!

I don't have a blog, but this is my gallery :)
http://picasaweb.google.com/Karolina.pracuje.tworczo

bajjka

Joyce sa...

Hi,
what a great candy you give away.
I looked at you blog and you make fabulous things.

Concratulations whit 400 follows and I'm one off them. Thanks for the change to win this amazing candy.

Joyce

Gro sa...

Wow! for en bloggcandy, med massevis av godsaker. Du lager utrolig mye flott og er til stor inspirasjon.
Klem

JANE sa...

Congratulations!!I love your blog! Thank for a chance!

Sande sa...

Congratulations! And wow, what a candy. I linked you in my sidebar.

Hugs, Sande

Susanne sa...

Glückwunsch zu dem wunderschönen Blog und den vielen Besuchern! Dein Candy ist unwiderstehlich und ich versuche gerne mein Glück.
Liebe Grüße von Susanne

natemor sa...

Så mye lekkert du ville gi vekk da! Mye flott du lager hver eneste uke:)

Maria Therese sa...

wow foe wn utrolig flott candy!! kom tilfeldig innom å du lage utrolig mye fin!!

Anonym sa...

hei! takk for at du er en stor inspirasjon. Får alltid mange nye ideer når jeg er innom å ser på bloggen din :)

Hege sa...

Denne bloggcandyen var virkelig spiselig! Jeg kunne gjerne tenkt meg å få den i postkassa mi:)
Jeg har tittet rundt i bloggen din, mye inspirasjon å hente der inne ser jeg! Du er kjempeflink!!

Gratulerer med over 400 følgere!

Klem Hege.

Titti sa...

Kul att se att det kommer så många in i din blog.
Och vilken underbar blogcandy...wow
Nu håller jag mina tmmar och hoppas på min tur..

Kramar från Britt-Marie

tonemor78 sa...

Dette er den flotteste blogcandyen jeg har sett! Tusen takk for en inspirerende blog som jeg følger hver uke ;)

Dorte sa...

Hej!
Gratulerer med alle dine besøgende.
Velfortjent ;)
Fantastisk blogcandy; her vil jeg gerne være med.

Kerttu sa...

wohoo, så snill du er da:)
Krysser fingrene og tærne:)

Lena sa...

What a great candy!!!!!!!

Thank you for the chance to win!!!


I´ve linked it to my sidebar!

Greeting from Germany

Tonemor sa...

Heisann! Skrev en kommentar litt lenger opp, men ville bare si at nå har jeg laget link til siden på bloggen min!

noga sa...

thank you for the chance to win this beautiful candy! i realy want to follow you, but can't find the place to aply..

crafty-stamper sa...

Congratulations Your blog is great and your cards are fantastic.Thank you for the chance to win this fantastic blog candy
carol x

Lim sa...

Hi Anne,
I just found your blog thanks to the candy, but let me tell you that I'm glad that I did because your cards and creations are stunning. You always use the most amazing papers and flowers. All your cards are full of details and love. I'm not surprise that you have so many followers. Congratulations!!!
Thank you for the opportunity of this amazing candy.
Hugs from Miami,
LIM :)

Wypisana sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heike's Creativeplace sa...

Congratulations, your Blog is so wonderful. Amazing Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

nicky sa...

OMG this is an amazing blog candy! Congrats to the 400!

Many thanks for giving the chance to win this candy!

greetings from germany!

hugs nicky

i will link you in my sidebar!

Ane sa...

Gratulerer med så mangen følgere!!!
Er masse innom deg og henter insirasjon :) Nyydelig candy du har satt sammen :)

Anne Marit sa...

WOW for en lekker candy, Denne skulle jeg gjerne hatt.
Gratulerer så masse med 400 følgere og 1600 treff i uken.
Du er super flink og jeg blir veldig inspirert av arbeidet ditt....
Fortsatt god kveld

Ina sa...

Wow, what a generous candy you are offering! I'm glad I discovered your blog, because your cards are beautiful. I don't have a blog to link your blog to, but I'll spread the word!
Hugs
Ina

Tamar B sa...

Great Candy

Congrats on so many hits

Hope I win

Tamar

Nowalinka sa...

Wow, ale słodkości! Kolejnych 40000 wejść życzę :)
Congratulations!!

moi sa...

Congratulations on so many followers. Soon there will be 500, because you did amazing thing.
I don't mind if I won't win this candy because I'm already a winner (finding your blog ;)

hugs, moi

Yvette sa...

Congratulations on 400 followers. You have a very beautiful blog, thanks for the chance to win such awesome candy

Anonym sa...

Thank you for the chance. You do beautiful work and I enjoy coming to see your creations. Congratulations!

Siwert sa...

Her er det så vanvittig mye lekkert å kikke på :D Skjønner godt at det er mange følgere og visninger på bloggen din, Bodil :D

Klem Siw

Anonym sa...

Your blog is amazing!! Awesome on your followers! Love the candy too!

Hugs~
Andrea

Ana sa...

Congratulations on 400 followers. You do beautiful work.
Thank you for the chance =)

Nanam x

Rosette sa...

Wow! Congrats on your 400 follwers :) I'm sure they'll keep going up :) Thanks for the chance to win these fantastic goodies xx

Hege sa...

Gratulerer så mye med over 400 følgere og et snitt på 1600 besøkende i uka! Imponerende tall, men du lager imponerende ting også! Blir gjerne med på blogcandyen din - den er UTROLIG!!

Takk for mye inspirasjon! Jeg reklamerer gjerne for candyen din i sidebaren min...

Klem Hege

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 460   Nyere› Nyest»