lørdag 25. februar 2012

Free digi stamp, pluss litt til.

Et lite lørdagsinnlegg fra meg. Jeg har ikke vært så kreativ selv, men jentene mine har vært litt kreative. Min yngste datter Sunniva har tegnet disse to sauene som hun vil dele med dere, Jeg har laget de til digistempler.
Denne og to digistempler til finnes på bloggen til Sunniva, bare trykk på linken under bildet.

flere digistempler

Min eldste datter martine, holder på med en oppgave på skolen, hun lage barnebok. Jeg er med og utformer bildene i boka. vi, eller Martine, har laget 4 sider med bilder, og det er ennå 6 sider igjen, så hele denne lørdagen og i morgen også, går med på dette bokprosjektet.  tegningene, tegner og fargelegger Martine med promarkers, ellers så pynter hun ting jeg har, er det noe jeg ikke har, tegner hun det.




4 kommentarer:

judit sa...

Thanks for the digi stamp, great as always! judit x

Marimer sa...

Gracias, Bodil por este digi, me encanta y lo utilizaré.
Besitos.

myob training sa...

Wow,great book creations.It look so beautiful.Great color combination.i really like this drawing book project.Thanx to share with us.

Anonym sa...

I think this is one of the most significant information for me. And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The site style is great, the articles is really nice : D. Good job, cheers