lørdag 31. desember 2011

Vil ønske alle et riktig GODT NYTT ÅR!!

Et livstegn fra meg nå på slutten av 2011, julen er over og hverdagen er snart tilbake. På lille julaften laget meg og jentene disse gavene, da koste vi oss virkelig sammen. Jeg må bare innrømme at dette året har jeg vært en elendig blogger, men det har sine grunner, i Mars - April i år valgte min mann å gå fra meg, vi har vært gift i 25 år, så dette året har vært  veldig tungt for meg. Nå som tiden har gått og jeg har fått ting litt på avstand, går det litt bedre. Jeg holder på å bygge hus/ leilighet, det skal stå ferdig  1.mars  2012 det gleder vi oss til, meg og ungene.  Jeg går inn i det nye året og håper det blir endel enklere og mye bedre enn det som har gått, så satser jeg på å komme tilbake for fullt med hobbyen min etter at ting har ordnet seg og jeg har fått flyttet inn i nytt hus. Til slutt vil jeg bare ønske dere alle et riktig godt nytt år!!! :) 






14 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flotte gaver dere hadde laget og gleder meg til du kommer tilbake for fullt. Ønsker og håper at 2012 skal bli et flott år for deg og dine:) Lykke til:)

Klem Bente:)

Renata sa...

Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Artes de Nágela sa...

Beautiful!
Happy New Year to you!

May Brit sa...

Nydelige gaver du og dine døtre laget:)Jeg har også to døtre som lyser opp min hverdag;) Håper året som kommer blir bedre enn året som har vært:) Jeg ønsker deg og dine alt godt<3<3

Klem May Brit

Aquarell sa...

Nydelige små gaver dere hadde laget.
Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år! :)

Marianne Vik Design sa...

Jeg oppdaget deg og din blogg i år, og du lager utrolig mye flott. Det har vært en fornøyelse å besøke deg!
Fryktelig synd å høre at du har gått igjennom ett tøft år!

Jeg gleder meg til å følge deg videre og ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år!

Pauline sa...

Nåååhhh... da vil jeg bare ønske deg et riktig godt nytt år, og ønsker at det blir et flott år for deg!!
Kjempeklem!

Randi Elisabeth sa...

Ja det har vært et spesielt år for deg, og er veldig glad for at det går fremover. Ikke lenge før vi kan sitte og sende morse signaler til hverandre hi hi. Ønsker dere alt godt for det nye årer:)))

Elisabeth sa...

Ønsker deg alt godt i 2012, Anne Bodil!

Kjekt at du og jentene dine kan kose dere med lim og papir i lag

Når blir det innflyttingsfest?! ;)

Klem fra meg

Anonym sa...

What a lovely idea,it would be so nice for a get well gift. x

Aina sa...

Så nydelige gaver dere har laget! Koselig å kunne sette seg ned med barna å kreere ting. Trist å høre at dere har hatt det så tøft. Jeg håper at året 2012 vil bli et mye bedre år for dere.

Klem Aina.

Kristine AK sa...

kjempefint! :-)
GODT NYTT ÅR

Elisabeth OJ sa...

Riktig godt nyttår til deg og jentene Anne Bodil. I motbakke blir man sterk, så år 2012 blir nok et bedre år for deg. Goe knib fra meg

Unknown sa...

Thanks for your publication on the vacation industry. We would also like to include that if you're a senior thinking of traveling, it truly is absolutely essential that you buy travel cover for golden-agers. When traveling, golden-agers are at high risk of getting a professional medical emergency. Obtaining right insurance policies package for one's age group can safeguard your health and provide you with peace of mind.