søndag 24. juli 2011

akrylnegler igjen.

I helgen har meg og jentene vært på hyttetur sammen med ei venninne og hennes to døtre, vi hadde det kjempekoslig tross for at været ikke har vært det aller beste. Jeg hadde med meg neglutstyret mitt, og la på akrylnegler på alle sammen. her er bilde av alle som fikk nye negler.


Min venninne fikk pålimte naturtipper med clar akryl og litt sølvglitter over


 min datter fikk pålimte hvite tipper med klar akryl over og litt dekor.


Datter til min venninne fikk pålimte naturtipper med rosa akryl over, og litt glitter og litt dekor


 Datter til min venninne fikk det samme som min datter pluss et lite smykke i ringfinger.


På  fredagen la jeg akrylnegler på ei som giftet seg i går



1 kommentar:

Unknown sa...

Thank you a lot for giving everyone a very marvellous chance to check tips from this site. It can be so ideal and as well , packed with a lot of fun for me and my office colleagues to search your site particularly 3 times in 7 days to find out the new stuff you have. And definitely, I am just at all times contented concerning the mind-boggling methods served by you. Certain 3 ideas in this posting are ultimately the most suitable we've ever had.