lørdag 8. januar 2011

Et kort og akrylnegler i dag. :)

Da ble det litt fra meg i dag også. Kanskje noen av dere allerede har sett at jeg er så heldig å få være med i  DT til  kort og godt  Og jeg gleder meg kjempemasse til å få være en del av teamet. Så dette er mitt første DT kort som jeg viser på bloggen min. Alt jeg har brukt på kortet er produkter fra kort og godt
Da jeg fikk se skissen på  clean and simple 122 så jeg for meg alle restene inne på bordet mitt etter forrige prosjekt, og vips etter ca 15 min hadde jeg dette kortet.
Ellers så har jeg lagt akryl negler på ei scrappevenninne, før og etterbilder nederst i innlegget. :)
Ha en fin kveld!





7 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Så ikke fin ut den handa mi med brannmerket....:( men d ble bedre med de fine neglene. Tusen takk Anne Bodil, syns du var flink jeg;)

Pauline sa...

Gratla som dt-medlem hos Kort & Godt!
Fint C&S-kort også , ikke alle som får til så fine ting av rester.

Fortsatt god helg! :-)

Ash sa...

I wanna kiss your beautiful hands.... It is so perfectly done.... Enjoy to the core... Wishes & Hugs)))

Ash...
(http://hastkala-oceanichope.blogspot.com/)

WencheP sa...

Kjempefint kort og jeg er veldig misunnelig på de neglene dine... :)

Anonym sa...

Så morsomt og annerledes kort :)
Flott og delikat!
Neglene var bare så lekre, likte raden med bling :)
Klem Lill

Janne-Lise sa...

Likte kortet veldig godt jeg og de neglene var veldig fine :) ønsker meg slike selv jeg- føler meg så ren og velstelt med fine negler :)

god helg

Heather P. sa...

Such a darling card!