fredag 24. april 2009

Høstfarger

Her kommer den siste LOen jeg laget på treff sist helg. Denne er også laget etter en skisse av Monica Scrap sketches by Moma Ta en titt i bloggen hennes, hun lager de lekkreste skisser.
Jeg vil bare si tusen tusen takk til alle dere som er innom bloggen min, kikker og legger igjen koselige kommentarer. Hadde det ikke vært for dere så hadde bloggen min nok sett litt anderledes ut. :) Så TUSEN TAKK!!! Ha en flott helg alle sammen!. Her er det komfirmajonstid for eldste jenta vår, idag er det frisør og deretter overhøring, konfirmasjonen er neste helg. Det er mye som skal gjøres, men samtidig veldig gøy.
Loen er av konfirmanten, for 2 år siden.







21 kommentarer:

Torill sa...

Knallflott!!!
Så lekkert med den sirkelen med dotter. Og så hærlige farger!!
God helg!

Marianne-db sa...

Åhhh Denne var Kjempefin!! Nydelig LO!

Elisabeth sa...

Utrolig flott LO, Anne Bodil! Og bildet er bare helt nydelig. Veldig inspirerende. Lykke til med konfirmasjonen, snakkes snart

~Isabell~ sa...

aldeles nydelig, flotte høstfarger. Blir i godt humør av å se på LO'ene dine

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig!.. du lager innmari mye flott, det må jeg bare si! :)
God helg!

Veronica sa...

Utrolig flott LO! Mange flotte detaljer, og nydelige fargekombinasjoner!

Else Irene sa...

WoW!!!! Så mange lekre LO'er du har laget på treffet!!!! Den ene flottere enn den andre :)

Så supereffektiv du er på slike treff.....jeg er supertreg, bare skravler og ler, og får ikke gjort så mye *hihi*

God helg! Klem, elsi

MonaV sa...

Knallflotte LOer du lager!!!
Jeg er innom bloggen din ofte, og her er det jammen masse inspirasjon å hente. Du er superflink:)
Jeg kommer garantert tilbake!

Masse lykke til med konfirmasjonen som står for døren.

Riet sa...

What a beautiful layout Anne.

Hugs riet.x

Liv Torunns hobbykrok sa...

For noen lekre LO'er... Jeg skjønner jeg har mye å lære der...

Karina Beck sa...

Meget smukt.

Eli sa...

Nydelig er den!Likte høstfargene og den fine ringen med sorte perler....

Meretekj sa...

Du lager så lekre lo`er at jeg er helt målløs..

Veronica sa...

Sinnsykt flott! ;) Nydelige farger!

Tracy L sa...

Stunning layouts; really beautiful! I will definitely be back to see more of your inspiring work.

Siv Anne sa...

Jeg er helt overveldet etter å ha sett i bloggen din.
Fantastisk flott!
Jeg har helt klart fått meg en ny favorittblogg :)

Anonym sa...

Den var nydelig.

BA sa...

Wonderful layout, I love all the details
xoxoxo BA

Nanou sa...

magnifique ! j'adore ! bravo!

catz sa...

I saw this on Two Peas and went nuts over it....wow, I simply adore this lo!! Awesome dseign and awesome colors too!!

Paulien van den Bosch sa...

sigh....... another STUNNING page!