lørdag 27. desember 2008

2 nye skisser


12 kommentarer:

Jonna sa...

Kjempeflotte skisser! Den med julekulene så virkelig ut som en utfordring, som jeg kanskje må prøve meg på ;-)

isabell sa...

Ja det varnoen flotte skisser, kjenner jeg fikk lyst til å prøve meg på den øverste med en gang:)

Ha en vidre fin jul!!

mammainord sa...

Så flotte skisser, og den øverste bare må jeg prøve.

Ønsker deg og dine en fortsatt god jul

Vibeke sa...

Så flotte skisser:) Den første digget jeg også!!!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Så fine skisser du har laget Anne Bodil - jeg øsker deg samtidig en riktig god romjul og ett godt nytt år :-)

Torill sa...

Så nydelige skisser:-) Disse ma jeg kanskje prøve meg på!
Var bare innom for å takke for den flotte boka du har laget! Jeg fikk den i premie her for ikke så lenge siden! Der er det jammen masse flott! Gleder meg til å sette meg ned og leke meg:-)
takk takk!!

Anonym sa...

Very good!

Anonym sa...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!

Anonym sa...

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!

Anonym sa...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG

Anonym sa...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog

Snuppelure sa...

WOW så utrolig flotte skisser :o)
Fikk veldig lyst til å prøve meg på den første :)