mandag 3. november 2008

En LO fra papirfesten

Hjemme igjen etter er lang og herlig helg på papirfest, Jeg hadde det kjempegøy, traff mange hyggelige, både kjente og ukjente, shoppet, skravlet og scrappet, 2 inspirerende kurs ble det også, gleder meg allerede til neste år. :) Her kommer en LO fra helgen, kommer flere etterhvert.
Denne LO laget jeg på papirfesten. jentene som demonstrerte spellbinders og de som holdt kurs for MME hadde en konkurranse der 80% av Loen skulle vare produkter fra den nye MME serien. fikk visst plusspoeng om en brukte spellbiders også, men det fikk jeg ikke helt med meg.
På denne LOen har jeg utfordret meg selv, jeg har kun brukt produkter fra MMY, ikke helt enkelt, men det var bra nok til at jeg var en av de hedige som vant og fikk premie. Premien bestod av en blomster dies, Daysis tror jeg fra spell binders og et kit fra MME.




13 kommentarer:

Janique de Suisse sa...

I love your LO, it's so sweeeet !

Ingrid sa...

Helt nydelig denne LOen!!

Jonna sa...

Denne var bare nydelig! Likte så godt fargene, og så var den så gjennomført ned til minste detalj. Velfortjent premie!

Anne Bente sa...

Total flot Bodil

annes paperfun sa...

Nydelig LO!!! Ikke rart du vant med denne :o) Grattis med seieren.

Åshild sa...

Utrolig flotte farger, Anne Bodil! Og nydelig design også! Jommen velfortjent med premie :)

Neste år håper jeg å få med meg Papirfesten, jeg også...

Anonym sa...

ÅÅÅÅ denne var så utrolig vakker!!! MME er min absolutte papirfavoritt, og denne LO'en var veldig inspirerende! Rett og slett nydelig :-)

Karina Beck sa...

Hvor er det vildt flot...

Else Irene sa...

LO'en din er utrolig skjønn, i herlige farger!! Og så det skjønne bildet, da!! Skjønner godt at du vant premie, jeg :)

Det var veldig koselig å hilse på deg igjen på Papirfesten :) Du lager utrolig lekre LO'er og kort, og er en stor inspirasjon!

Ha en fin kveld :)

Klem, elsi

isabell sa...

Den var virkelig flott, å for et vakkert bilde:)

bente_me sa...

Å for nogen flotte duse farger. velfortjent:)

Anonym sa...

can u leave ur phone number to me???

Anonym sa...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心