tirsdag 2. oktober 2007

Dette er en av mine favoritt skisser, har scrappet denne flere ganger i papir og på data.
Her kan du laste ned Tamplaten til denne skissen. http://www.4shared.com/file/25614499/8aab5c64/template-2.html?dirPwdVerified=db7c153b
Denne scappet jeg i februar-07
Credit:Template av meg, bakgrunnspapir av Katie-n-Kirsty, lite papir bavAntje, Tag av Christina Renee Folded ribbon av Tabby Lewis,Doodles av Laura Pitman. Quote av Denise Docherry, tab av badcandy.

Denne scrappet jeg i oktober -06

Credit: Har brukt bakgrunnspapiret og tapen fra velkomstkitet wedowelcomeyou.S?a Simply Adorable av Scrappers Anonymous Designs og doodles av Ida.

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhh, igen en flot sisse, og nogen super flotte loer, du er min favorit til at lave loer :)

anne bodil sa...

Å tusen takk anne bente, setter stor pris på alle dine hyggelige kommentarer. :)